آموزش امام شناسی در کلاس خانم موسوی

اگر می توانستم همچون تو، پنهان ترین گریه هایم را اندرز جاودانه انسان کنم، دلم بلورِ باران می شد و آوازم رشک فرشتگان.. .. با صدای دعاهای تو، گمگشتگان، راه خانه حقیقت را پیدا می کنند و خفتگانِ مهجور به بیداری وصل می رسند. صدایت را سینه سُرخان و چکاوکان تاریخ بر دل نگاشته اند تا سر از قهرمانی عشق درآورند. گل های بنفشه از صدای تو روییدن گرفته اند و شبنم های اشکبار با لحن تو تن به آفتاب سپرده و عروج کرده اند. صدایت پیران را به جوانی ایمان و جوانان را به یقین رهسپار می کند.    سلام بر امام زین العابدین (علیه السلام)

روز 11 آذرماه 98 ، نوآموزان کلاس خانم  موسوی با زندگی امام چهارم شیعیان ، امام سجاد (علیه السلام) آشنا شدند. به همین مناسبت سرکار خانم موسوی ، کودکان را بازندگی امام چهارم شیعیان و کتاب دعای این حضرت به نام “صحیفه سجادیه” آشنا نمودند. و وقایع کربلا و بیماری آن حضرت به امر خدا را برای کودکان تعریف نمودند . سپس نوگلان کاربرگ های آموزش امام شناسی مربوط به امام سجاد علیه السلام را رنگ آمیزی نمودند .

در پایان نوآموز “ستیا اسدی” به مناسبت این آموزش شیرین از دوستانش با هدایا و شیرینی پذیرایی نمود. و کودکان روزی شاد و متبرک با نام امام زین العابدین (علیه السلام ) را گذراندند.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20